DARMOWA DOSTAWA OD 300 PLN

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Bodyhaft
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o
prawach Konsumenta
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy BodyHaft prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.bodyhaft.pl
Sprzedawca – Wiktoria Wójcik, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wiktoria Wójcik BodyHaft, wpisany do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, , Jana Matejki 14/38, 90-237 Łódź
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Jana Matejki 14/38, 90-237 Łódź
  2. Adres e-mail: kontakt@bodyhaft.pl.
  3. Telefon: +48 783 625 392
  4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Jana Matejki 14/38, 90-237 Łódź
  5. Adres do wysłania reklamowanego towaru: Jana Matejki 14/38, 90-237 Łódź
    § 3 WYMOGI TECHNICZNE
  6. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    urządzenie z dostępem do Internetu
    przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  7. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
    § 4 ZAKUPY W SKLEPIE
  8. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  9. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym
    przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  10. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  11. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane
    niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  12. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  13. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  14. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia
    towaru.
    § 5 PŁATNOŚCI
  15. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    a. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  16. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia
    zamówienia.
  17. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest
    możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  18. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją
    akceptację.
    § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  19. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  20. Termin realizacji zamówienia wynosi 1 – 14 Dni roboczych.
  21. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  22. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  23. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    a. Do paczkomatów InPost
    b. Przez kuriera bezpośrednio do klienta
    § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  24. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie
    14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  25. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    a. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta
    weszła w posiadanie tego towaru.
    b. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez
    Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy,
    które dostarczane są osobno.
    c. zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  26. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2
    Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub
    informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  27. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to
    obowiązkowe.
  28. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu
    prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  29. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty
    dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
    najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
    którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  30. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
    transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z
    tym zwrotem.
  31. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania,
    w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  32. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14
    dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument
    odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  33. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  34. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  35. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść
    bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w
    opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
    § 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  36. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
    zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
    innymi rzeczami;
    e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w
    zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    g. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które
    mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    h. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
    wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
    prawa odstąpienia od umowy.
    § 9 REKLAMACJE
  37. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie
    cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  38. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    b. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    d. żądać usunięcia wady.
  39. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  40. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest
    zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Jana Matejki 14/38, 90-237 Łódź
  41. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w
    Sklepie.
  42. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  43. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  44. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać
    m.in. z:
    a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z
    wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
    https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji
    Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest
    bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
    § 10 DANE OSOBOWE
  45. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe
    informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania
    danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,
    zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  46. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja
    zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony
    ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  47. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych
    uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
  48. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    a. przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    b. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
    d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania
    danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  49. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    a. dostępu do swoich danych osobowych,
    b. ich sprostowania,
    c. usunięcia,
    d. ograniczenia przetwarzania,
    e. przeniesienia danych do innego administratora
    a także prawo:
    f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego
    – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych
    interesach realizowanych przez administratora).
  50. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  51. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych.
    § 11 ZASTRZEŻENIA
  52. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  53. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa
    zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  54. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  55. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z
    przepisów prawa.
  56. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści
    cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
    § 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
  57. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  58. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia
    złożonego przez Kupującego.
  59. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do jednego roku
    od wydania towaru Kupującemu.
  60. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby
    Sprzedawcy.
    Załącznik nr 1 do Regulaminu
    Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
    Wiktoria Wójcik
    Jana Matejki 14/38, 90-237 Łódź
    adres e-mail: kontakt@bodyhaft.pl